Opa en oma - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu Opa en oma - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu

Opa en oma

Door: John en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg john en jeannette

15 December 2011 | Australië, Kalbarri

Hallo allemaal,
We willen even vertellen dat we oma en opa zijn geworden op 13 dec van een kleindochter Julia Anna Jeannette
GEWELDIG we zijn zo blij en trots. Moeder, vader en kind maken het goed Maaike blijft nog even in het ziekenhuis. Een klein meisje erbij. We hebben haar nog niet gezien maar dat komt nog wel. dikke kus john en jeannette

  • 15 December 2011 - 04:39

    Miriam:

    Als ze maar niet zo'n aardje naar haar naam's vaartje heeft :-) fijn he! Een trotse tante!!!

  • 15 December 2011 - 06:53

    Johnny:

    Wat leuk! Proficiat!!

  • 15 December 2011 - 07:52

    Mien En Jos:

    Van Harte Gefeliciteerd met jullie kleindochterJulia, geniet van dit kleine wondertje zo veel als je kunt.

  • 15 December 2011 - 07:58

    Marianne Akkermans:

    Hallo.
    Geweldig, gefeliciteerd.
    Opa en Oma lijkt me leuk om te zijn.
    Geniet er op afstand van.
    En verander jenj in oenowaarbenjij.nu
    lieve groet

  • 15 December 2011 - 07:58

    Marianne Akkermans:

    Hallo.
    Geweldig, gefeliciteerd.
    Opa en Oma lijkt me leuk om te zijn.
    Geniet er op afstand van.
    En verander jenj in oenowaarbenjij.nu
    lieve groet

  • 15 December 2011 - 08:19

    Anita Haagsma:

    Daar mag je zeker supertrots op zijn !! Proficiat. Kennen ze in Australie wel beschuit met muisjes of hebben ze hier zeker andere tradities. Zeker de moeite waard om uit te proberen. Dan vier je het ver af toch dichtbij !!
    Ja leuk Marianne, oeno.
    Geniet ervan en proficiat ook aan de kersverse ouders
    x

  • 15 December 2011 - 08:25

    Collega's:

    Gefeliciteerd met jullie kleindochter. Op die afstand lijkt het ons beperkt genieten. Zullen jullie nadien wel inhalen! Patricia, Ad, Kees en John.

  • 15 December 2011 - 08:48

    Ineke:

    Wat leuk he opa en oma
    Gefeliciteerd met jullie kleindochter .
    Een trotse ,ja wat ben ik eigenlijk van haar ??????

  • 15 December 2011 - 08:48

    Hennie Van Malsen:

    Gefeliciteeeeeeerd
    Was gisteren-avond in het ziekenhuis wat een plaatje.
    Veel plezier opa en oma
    hennie

  • 15 December 2011 - 10:03

    Gerard En Truus:

    Proficiat JenJ met het grootouderschap van Julia.
    De 13e van de maand in 2011 wordt daarmee een nog belangrijkere datum
    dan die al was. Onze kleinzoon Oscar werd op 13 mei geboren en we waren toen
    ook niet in Nederland. Toevallig ?
    Overigens morgen de 17e is er weer feest in de familie!
    De "kersverse" opa is jarig ! Van Harte Gefeliciteerd.
    Wij brengen hier wel een toast uit op jullie geluk samen.
    Geniet er bij voorbaat al van , het is de moeite waard
    om het mee te maken.
    hartelijke groet uit Someren
    G en T

  • 15 December 2011 - 11:20

    Jur En Karin:

    Hallo Opa en Oma Belgie,

    Van harte gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk voor jullie nu ook een kleinkind te hebben. Het is ZOOOOO LEUK!!!

  • 15 December 2011 - 11:28

    Jur En Karin:

    In mijn enthousiastme verkeerde knop :-) Was nog niet klaar, hahahah. Wilde nog zeggen:
    En wat een mooie namen!! Wil je de trotse ouders ook heel erg feliciteren. Hopelijk mag Maaike gauw naar huis. Lekker in je eigen huisje met je gezinnetje. Er is niets mooiers dan dat.

    Geniet van de mooie foto's en wellicht filmjes van Julia Anna Jeannette!! Knuffelen kan dan over een paar weken wel.

    Wij genieten ook zo ontzettend van ons 2e, 4 weken jonge, kleinkind Esmee. Het is zo bijzonder, je dochter te zien moederen over zo'n lief klein mensje. En weet je, de 13e zal een geluksgetal voor Julia worden, net als dat het voor onze dochter is. Leuk he!!

    Geniet nog maar lekker daar, maar het zal nu ook wel gaan trekken om naar huis te gaan, denk ik zo.

    Liefs, Jur en Ka

  • 15 December 2011 - 11:28

    Jur En Karin:

    In mijn enthousiastme verkeerde knop :-) Was nog niet klaar, hahahah. Wilde nog zeggen:
    En wat een mooie namen!! Wil je de trotse ouders ook heel erg feliciteren. Hopelijk mag Maaike gauw naar huis. Lekker in je eigen huisje met je gezinnetje. Er is niets mooiers dan dat.

    Geniet van de mooie foto's en wellicht filmjes van Julia Anna Jeannette!! Knuffelen kan dan over een paar weken wel.

    Wij genieten ook zo ontzettend van ons 2e, 4 weken jonge, kleinkind Esmee. Het is zo bijzonder, je dochter te zien moederen over zo'n lief klein mensje. En weet je, de 13e zal een geluksgetal voor Julia worden, net als dat het voor onze dochter is. Leuk he!!

    Geniet nog maar lekker daar, maar het zal nu ook wel gaan trekken om naar huis te gaan, denk ik zo.

    Liefs, Jur en Ka

  • 15 December 2011 - 11:34

    Tonnie:

    Hey geweldig, GEFELICITEERD OMA en OPA. Probeer er toch op afstand een geboortefeestje van te maken. Geniet ze xx

  • 15 December 2011 - 12:17

    Henriette En Toon:

    Van Harte Gefeliciteerd Opa en Oma.N Meisje dat is mooi..en de naam is ook mooi Julia...
    En nu zouden jullie t liefst vertrekken en haar vashouden,maar dat kan nu even niet.Als je n foto hebt,laat ze ons dan ook zien.Alles gezond,ook met de dochter,dat is t belangrijkste.Geniet ervan.
    John alvast Proficiat met je verjaardag...maak er n mooie dag van samen.Lieve groetjes uit Weert.

  • 15 December 2011 - 15:19

    Marcel En Anja:

    Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter. Dat van OenO is een geweldig idee. Feliciteer Maaike en haar man van harte van ons. John alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Gr. Sanne, Roel, Lotte, Dirk, Marcel en Anja den Dekker

  • 15 December 2011 - 20:36

    Mike En Wilma:

    HOERA een gezond meisje Super mooi en van Harte gefeliciteerd met de kleine meid.
    Liefs van alle Dekkertjes

  • 16 December 2011 - 08:46

    Claudia:

    super gefeliciteerd met jullie kleindochter!

  • 16 December 2011 - 09:31

    Tiny En Tonny:

    Hartelijk Gefeliciteerd met jullie kleindochter Julia.
    Jammer dat jullie haar nu niet kunnen knuffelen.
    Wij weten dat het iets heel bijzonders is om oma en opa te worden.
    Wij wensen via deze weg de ouders ook proficiat en heel veel geluk.
    Ook van je moeder John, proficiat en een fijne verjaardag moesten wij doorgeven.
    Geniet nog van al dit mooi's.
    Groetjes Tiny en Tonny

  • 16 December 2011 - 11:50

    San En Henry:

    He Opa en Oma, blijf nog maar even op die roze wolk zitten genieten. Mooie naam Julia.
    Henk Westbroek had een vooruitziende blik en heeft al jaren een tekst klaar liggen. Beetje lang maar toch:...
    zelfs je naam is mooi

    Als jij je kleren aantrekt zonder haast
    En haast zonder erbij na te denken
    Kijk ik naar een omgekeerde strip-tease
    Van een volmaakte schoonheid
    Elke handbeweging een gedicht
    Elke buiging als een roos die sluit
    O schat van mij, o hemels hoge ster
    Zelfs jouw schaduw kan mij verblinden

    Dus ga niet weg
    Ga nooit bij me weg
    Maar als je ooit verdwijnt
    Laat mij je dan weer vinden

    Zolang ik jou echt bij me heb
    Heb ik de volmaakte liefde hier
    Drink ik uit een pure waterbron
    En slaap onder een deken van geluk
    Jij bent het goudste zonlicht
    Een volmaakt helder kristal
    Zo schitterend dat het licht ervan
    Me soms dreigt te verblinden

    Dus ga niet weg
    Ga nooit bij me weg
    Maar als je ooit verdwijnt
    Laat mij je dan weer vinden

    Zelfs je naam is mooi
    Mooier dan die van iedereen
    Die dezelfde naam heeft
    Zelfs je naam is mooi
    Mooier dan die van iedereen

    Dus ga niet weg
    Ga nooit bij me weg
    Maar als je ooit verdwijnt
    Laat mij je dan weer vinden


    JULIA

  • 16 December 2011 - 13:56

    Nanny:


    Geweldig, Jeannette en John, gefeliciteerd met deze nieuwe wereldburger, die jullie kleindochter is.

  • 16 December 2011 - 16:03

    Marlia:

    Hallo John en Jeanette
    Proficiat met jullie klein dochter, het is super om opa en oma te zijn......lekker verwennen.
    Wat een mooie namen zeg. Als jullie weer terug zijn gaan we zeker wat afspreken en bijkletsen.
    Wij lezen je berichtje nu net, we zullen het scheel er weleens gaan af drinken dit weekend.....
    Proficiat voor de ouders en geniet ervan want ze zijn zo weer groot!

    X Jan en Marlia

  • 16 December 2011 - 17:54

    Miriam:

    Ik heb foto's gestuurd van Julia naar Johns emailadres. Naar mama's adres kwamen ze terug, misschien is je mailbox vol?
    x

  • 16 December 2011 - 18:08

    Sjefke:

    Zie je wel dat het vanzelf gaat....van harte proficiat! Geniet er van ondanks de vele kilometers, liefde is ALTIJD kort bij toch?! Wil ook graag de ouders via deze weg van harte feliciteren met deze geweldige aanwinst, wees trots en gelukkig op en met elkaar!

  • 16 December 2011 - 18:18

    Wim En Marlies.:

    opa en oma, van harte gefeliciteerd met je kleindochtertje julia.

  • 16 December 2011 - 19:02

    Ad En Roos Verhoeven:

    Proficiat John en Jeannette met jullie kleindochter. Lijkt me heerlijk, samen lekker ver weg voor een lange vakantie en dan ook nog eens opa en oma worden. Wel een beetje een dubbel gevoel misschien omdat je de kleine toch graag wilt zien en vasthouden lijkt ons. Maar dat komt allemaal wel goed volgend jaar. Nog veel plezier en blijf schrijven, wij blijven volgen.

  • 18 December 2011 - 13:06

    Henry:

    Hallo reizende opa en oma,
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter! Mooie naam overigens. Die komt ons bekend voor maar dat leggen we nog wel eens uit..
    Johnnieboy; Gefeliciteerd met je 52e verjaardag! Dat er nog veel mogen volgen.
    Groetjes uit Mierlo waar net een natte sneeuwbui valt,
    Sandria-Henry

  • 21 December 2011 - 22:29

    Jaap:

    In de eerste plaats gaan mijn hartelijke felicitaties uit naar nichtje Maaike & Husband met deze waardevolle aanwinst!! En wat een prachtige naam ook (Julia bedoel ik, maar dat begrijpen jullie wel). Ik heb van Ineke begrepen dat direkt na de bevalling begonnen is met de verbouwing en een riante entree/uitgang in jullie woning is gerealiseerd. Dat noem ik nou spijkers met koppen slaan!! Ik hoop Maaike dat je inmiddels weer thuis bent, danwel de kerstdagen lekker thuis kan doorbrengen en genieten van je dochter!

    Natuurlijk gaan ook mijn felicitaties uit naar de kersverse opa en oma's, ofschoon die er weinig voor hebben te hoeven doen......ze krijgen het als het ware gewooon in de schoot geworpen, wel zo makkelijk eigenlijk.

    Maar nu even naar J&J. Ik denk dat jullie inmiddels al in Perth zijn aangekomen en dat is maar goed ook want je onderweg verliest moet er wel weer aankomen! Lekker de kerst vieren daar en genieten van de malse .......steaks die ze serveren in het restaurant dat John al geboekt heeft voor 1ste kerstdag (daar ga ik althans van uit, toch John??). Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze daar ook in de zinderende hitte 'Santa's en Red nosed Rudolphs' dekoraties hebben of wellicht een Australische variant, zoals een Red Nosed Skippy of Abo? Ik kan me nog goed herinneren dat ik zo'n 25 jaar geleden kort voor de kerst in Phoenix-Arizona was waar de kerstbomen in de gloeiende zon naast de reuzen cactussen stonden, terwijl ik onder het genot van een toen voor ons nog volledig onbekend mexicaans biertje aan het zwembad lag, waar dus een zowaar 'besneeuwde 'Santa' in een arreslee stond opgesteld. Zoiets geeft toch een heel dubbel gevoel. Voor ons hoort kerst 'Wit' te zijn, maar Nederland heeft voor dit jaar besloten om bovenal een 'Groene' kerst te vieren. Zie hier....toch noch een kleine politieke overwinning voor 'GroenLinks'. Ik denk trouwens dat Australia hier ook gevolg aan gaat geven (kan me niet voorstellen dat ze daar met de kerst Glühwein drinken. Eerder een paar knalkoude 'Fosters' naar binnen gieten, of niet John?).

    Hebben jullie inmiddels al eens een Vogelbekdier gezien? Zou er graag een foto van willen zien, voel me op een of andere manier toch enigszins verbonden met dit zeer zeldzame dier. Jullie kunnen mij dus geen groter plezier doen dan er hier een foto van te publiceren!

    De vingertop tintelingen beginnen inmiddels wat af te nemen, dus wordt het tijd dat ik mijn reaktie ga beeindigen.

    Ik wens jullie een bijzondere kerst toe en een uitstekende inglijder (lijkt wel wat op Belgisch, of niet?) in het nieuwe jaar en nog vele (44, zie ik rechts) energieke, mooie en one's in a lifetime experiences in down under.

    Keep going.

    Jaap

  • 08 Januari 2012 - 17:01

    C V R:

    hallo
    nu wij hebben ook van darwin naar perht gedaan met de 4 wd camper van appolo hebben jullie ook zo,n problemen met de camper gehad waar ga je nu gaat toe albany en dan naar perht zo ja ga dan langs de kust naar perht toe zo mooie geniet er van dat mooie land
    gr cor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kalbarri

JenJ van Darwin naar Perth

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2012

Thuis en Julia

30 Januari 2012

Hottest week and Bali

23 Januari 2012

Margaret River

14 Januari 2012

Bluff Knoll

07 Januari 2012

Goudkoorts
john en jeannette

J en J op reis naar West-Australië

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 105907

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 15 Januari 2016

Australie, de Oostkust

14 April 2014 - 09 Mei 2014

Filippijnen here we come

23 Oktober 2011 - 03 Februari 2012

JenJ van Darwin naar Perth

03 September 2010 - 26 September 2010

China 2010

15 November 2007 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: