Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: John en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg john en jeannette

02 September 2010 | België, Poppel

Hallo allemaal,
Gezien het feit dat jullie allemaal op de hoogte gebracht zijn van onze reis, met dank aan www.waarbenjij.nu voelen we ons wel een beetje verplicht deze site bij te houden en dat vinden we toevallig ook erg leuk om te doen. Als het mogelijk is en we kunnen internetcafe's vinden in het chinees gaan we berichten plaatsen en houden we jullie op hoogte van onze chinese belevenissen. We hebben er enorm veel zin in en zijn heel benieuwd hoe het reizen in dit land ons bevallen gaat. Met de rugzak om gaan we op pad. De bedoeling is dat we in Beijing beginnen met de muur en de verboden stad en in Shanghai eindigen. We willen Xian bezoeken met het terracotta leger en Pingao, dat op de werelderfgoedlijst staat en bekend om zijn papieren knipsels. We gaan naar Pingan en Yangshuo in de Karsgebergten en eindigen na omzwervingen in Shanghai, waar we de Expo willen bezoeken die bijna afgelopen is. Met een klein beetje Chinees en een pointit boekje moeten we er komen. Allemaal tot ziens veel liefs John en Jeannette

• 02 September 2010 - 12:29

Miriam:

Spannend! Vergeet niet je oordopjes tegen spugende en slurpende Chinezen (of gewoon lekker mee doen dat vertrouw ik jullie wel toe :-))
    kux M

• 02 September 2010 - 12:29

Marianne Akkermans:

Hallo Jeannette en John.

Nou jullie gaan een geweldige reis tegemoet, wij hebben hier goede herinneringen aan, hebben de zelfde route gedaan we zijn daarom ook erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    Geniet er samen goed van en pas goed op elkaar.
    HEEL VEEL PLEZIER.
    Lieve groet Atie en Marianne

• 02 September 2010 - 12:32

Marianne Akkermans:

O ja. spugen, slurpen, maden en sprinkhanen eten.
    Ook veel w.c zijn soms de moeite om te bezoeken.
    Samen plassen op een rijtje, gezellig.
    Dus genieten

• 02 September 2010 - 16:07

Ineke:

Leuk joh weer een reis(je)
    Schrijf maar veel verhalen,heerlijk om te lezen .
    Fijne reis en doe de groetjes aan Nieke en fam.
    liefs Ineke

• 02 September 2010 - 16:12

Jos En Mien:

Hallo John en Jeannette,

Wij wensen jullie een hele fijne reis toe geniet er met volle teugen van.Wij zullen alles wel volgen via deze site. Groetjes

• 02 September 2010 - 16:16

De Bennenbroekjes:

Hey John en Jeannette
    Heel veel plezier en geniet van alles. We denken aan jullie, zeker als we "aan de bami zitten" en zien uit naar jullie verhalen. Fijne vakantie en tot over enekel weekjes. Groetjes van ons xx

• 02 September 2010 - 17:07

Ria:

Héél veel plezier en vooral: blijf gezond en kom heelhuids terug!
    Liefs,

• 02 September 2010 - 17:49

Mike Wilma+kinders:

Ha John en Jeannette
    Een hele goeie reis en volop genieten van het Chineese land. Geen vingers op steken bij het bestellen want dan krijg je erg veel porties of glaasjes.
    Geniet er van groetjes van ons allemaal en wij gaan wel in dent naar de chinees

• 03 September 2010 - 05:27

De Crommetjes:

En dan is het zover,geniet ervan en pas goed op elkaar.China is zo mooi ,zegt ons Marleen en ze is benieuwd naar jullie ervaringen en de foto,s en ik ook.Liefs van ons allemaal,Henriette.

• 03 September 2010 - 06:02

Tiny En Tonny:

Mogen wij bij deze jullie een prettige vakantie toewensen.
    China lijkt me een schitterend land.
    Geniet ervan samen en we zien wel de berichtjes en jullie foto's.
    Veel plezier.
    Tiny en Tonny

• 03 September 2010 - 06:52

Maaike:

Hi Lievies,
    Bijna zover! Succes met de laatste voorbereidingen. Ik kom jullie straks nog even knuffelen op Schiphol! Wat heerlijk dat jullie 3 weken weggaan...ben heeel benieuwd hoe jullie China vinden!En dan is het gewoon al bijna zover!!! :-) Denk aan jullie! vjl
    xxx

• 03 September 2010 - 07:16

Walninos:

n hao J&J,

Wat zijn jullie toch een luxe-paardjes! Inderdaad Maaike echt heerlijk dat ze 3 weken weggaan.;-)Heel veel plezier...x

• 03 September 2010 - 08:21

Jose De Lau:

Heel veel plezier op jullie reis. Wij gaan jullie avonturen volgen, altijd leuk om te lezen.

Groetjes uit Summere
    Karel en Jose

• 03 September 2010 - 19:28

Maaike:

jullie zitten nu in t vliegtuig... :-)
    vjl
    xxx