Weer thuis - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: John en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg john en jeannette

27 September 2010 | België, Poppel

Hallo Allemaal,
Even de foto's geplaatst bij het vorige verhaal. Soms gaat het plaatsen niet helemaal zoals het hoort, toch Ruud of Maaike eens vragen of dit makkelijker kan.
We zijn weer thuis en hebben een dag gewerkt. Zijn eigenlijk voor ons gevoel vandaag pas echt "geland". Zaterdag zijn we nog op zoek geweest naar souvenirs voor het thuisfront. We hebben niet gewinkeld in warenhuizen of op zoek geweest naar de laatst mode, hoewel Shanghai ruim voorzien is. Voor de shoppers onder ons, een weekendje Shanghai en je komt ruim aan je trekken. Veel geld meenemen want de prijzen liggen hier voor merkkleding niet lager en ik heb zelf het idee dat het duurder is dan in Nederland.
Zaterdag middag zijn we op bezoek geweest bij Niek, Arnoud, Tom en Marion en dat was erg gezellig. Deze mensen wonen nu voor het derde jaar in Shanghai en konden ons veel vertellen hoet het in China toegaat. We zijn met hun uit eten geweest bij een local restaurant en we hebben genoten van al het lekkers en het nieuwe klapspelletje dat we geleerd hebben. Zeker een aanrader dat restaurant. De dag besloten met karaoke waar John maar weer eens een nieuwe kwaliteit liet horen. In het hostel lekker een biertje en voor de laatste nacht op het harde bed.
Zondag zijn we met de metro naar het vliegtuig gereisd, we zaten meer dan een uur in de metro en je betaalt dan 1,50 euro omgerekend, wat een prachtige manier van openbaar vervoer.
Meer dan 11 uur teruggevlogen en nu weer thuis. Alles is goed verlopen, geen vervelende dingen meegemaakt. Ontzettend vriendelijke mensen. Nu dat spugen nog afleren en de neiging gezellig met andere mensen op de wc te gaan zitten. We zullen het missen.
Iedereen hartelijke dan voor jullie leuke reacties, dat is heel erg leuk om te lezen als je op reis bent. Hopelijk volgend jaar onze reis naar Australie. dikke kus John en Jeannette

• 27 September 2010 - 20:50

Ineke:

gezellig om jullie even te zien vanavond.

Op naar de volgende reis ,en de reisverhalen.
    Heb er echt van genoten om deze te lezen .
    xxxxxineke

• 27 September 2010 - 20:58

Brigitte De Rooij:

Ik heb genoten van jullie reisverhalen en prachtige foto's. Fijn dat er geen vervelende dingen zijn gebeurd en ik kijk weer uit naar jullie volgende reis

• 28 September 2010 - 07:42

Jos En Mien:

Hallo John en Jeannette,

Als je weer met beide voeten in België bent gaat het leven weer meteen zijn gewone gang.Jullie kunnen weer terug kijken op een mooie reis.Wat is het fijn dat de reis goed verlopen is en dat jullie er van genoten hebben. wij hebben van de reisverslagen en de mooie foto`s genoten.

• 28 September 2010 - 09:11

Theike:

Wel snel gegaan allemaal zeg! Tot volgende week. xxxx

• 28 September 2010 - 11:40

Nanny:

met al die verhalen is het net of je er bij bent, gezellig en leuk. Gelukkig heelhuids terug en alweer gewerkt. Acclimatiseer maar even en dan volgende week aan de volle bak. Tot morgen

• 28 September 2010 - 14:03

Mama:

Hallo Lievertjes Fijn dat we even bij jullie waren Het laatste stukje gelezen en wij zijn ook weer thuis.Wat ik kreeg,ligt al in de stoel.Heel mooi. Kus Mama.

• 28 September 2010 - 19:06

Marianne Akkermans:

Hoi Jeannette en John

Zo eindelijk internet in Portugal, kan ik op mijn gemak al jullie verhalen eens goed lezen.
    Het waren heerlijke verhalen met mooie foto"s waar ook veel bekend voor kwam.
    Het is vast weer een onvergetelijke vakantie geweest.
    Jeannette wat een cijfer zeg geweldig, gefeliciteerd, wat ga je er mee doen, hoger op in de baan die je nu hebt of een nieuw baantje ???
    Nou ga je maar weer voorbereiden voor de nieuwe reis, wat zal dat zijn ??? we horen of lezen het weer wel.
    Hier alles naar wens en heerlijk weer.
    Lieve groet Marianne

• 29 September 2010 - 06:38

Henriette:

Weer veilig thuis,mooie reis,maar in POPPEL IS T OOK MOOI,TOCH?
    tOT GAUW,GROETJES UIT wEERT.