Koud hè! - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu Koud hè! - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu

Koud hè!

Door: John en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg john en jeannette

16 Februari 2008 | België, Poppel

Hallo allemaal,
Dit is echt de allerlaatste mail vanuit Poppel.
We zijn weer thuis. Vanuit Christchurch tot in Brussel hebben we 25 uur gevlogen en daarnaast nog een tussenstop gemaakt in Sydney, Singapore en in London.
In Brussel bleken alle drie de rugzakken niet aanwezig te zijn en tot nu toe nog geen spoor maar dat zal hopelijk opgelost worden. Voor al die mensen die op een cadeautje hopen dat wordt nog spannend.
Het was een warm welkom in Brussel met de oma, kinderen en zussen en broers. Heeerlijk om iedereen weer te zien en te knuffelen. Thuis bleek en nog een ontvangstcomité aanwezig te zijn met heerlijke taart van ma den dekker en de schone was van ma verduijn.
Rambo bleek bij thuiskomst het wel goed goed gehad te hebben bij Wim en Marlies. Hij is zo rond als een tonnetje.

We hebben weer in ons eigen bedje geslapen en lekker voor de kachel gezeten want het is hier wel erg koud. Volgende week allebei weer werken en dan zitten we zo weer in ons ritme. Zoals we al schreven het was een geweldige reis waar we nog lang op kunnen teren. Nu sparen voor de volgende, je kunt maar vast een doel hebben!
Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie medeleven en leuke reacties, het is echt heel leuk om zo'n site bij te houden en de reacties te lezen.
Allemaal tot ziens in Poppel
Voor de laatste keer een dikke kus van John en Jeannette

• 16 Februari 2008 - 21:02

Henk & Arda:

Vandaag hebben we, gewapend met een warme jas en sjaal, onze dochter Linda opgehaald van Schiphol. Ze heeft nog een fantastische tijd gehad en ondanks de temperatuur was het een hartverwarmend weerzien.
    Wat ons betreft tot ziens als jullie weer een beetje geacclimatiseerd zijn.
    Liefs,
    Henk en Arda

• 16 Februari 2008 - 21:31

Taertske:

t ziet er heel onwennig uit jullie in dikke jas en sjaal. Je kunt zien dat jullie winterkleren ontwend zijn;-). Fijne verjaardag morgen Jeannette en proficiat alvast. We hebben een digitale kaart gestuurd naar je eigen emailadres, (ik hoop ten minste dat het goed is gegaan). We gaan snel bellen. Wij hebben ook ontzettend genoten van jullie verhalen.
    Veel liefs van Taerts, Rian, Lisa en Giel

• 16 Februari 2008 - 21:40

Gert Bennenbroek:

tante jeannette hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat je een hele leuke dag hebt
    en bedankt voor de mooie kaart
    en zo te horen was de vakantie fijn geweest ik vind wel dat die kat er mager uitziet
    groetjes Gert den dekker

• 16 Februari 2008 - 23:20

Brigitte De Rooij:

Welkom thuis! Ik heb ontzettend genoten van jullie verhalen en foto's. En Jeannette een hele fijne verjaardag gewenst. Sterkte voor jullie beide als het werk weer begint en ik sluit me graag aan in de rij, om live de verhalen te horen.
    Groetjes
    Brigitte

• 17 Februari 2008 - 08:08

Maaike:

Erg fijn dat jullie weer thuis zijn maar spaar maar heel snel voor een volgende fantastische reis. xx Maaike

• 17 Februari 2008 - 09:51

Henriette:

Fijn dat jullie weer thuis zijn en Jeannette van Harte Gefeliciteerd!We zijn hier in Weert ook met vanalles druk en zodoende was ik niet aanwezig met jullie thuiskomst!Maar we zien elkaar snel weer en ja het is hier koud,groetjes uit een op t moment zonnig Weert!

• 17 Februari 2008 - 10:41

Marianne:

Fijn dat jullie weer goed thuis gekomen en een fijn gevoel moet het zijn dat er veel mensen jullie zo verwelkomt hebben.
    Jeannette GEFELICITEERD, volgens mij ben je jarig geweest maar dat hoor ik nog wel, ja sorry op het WERK. Het woord ga nu toch weer een rol spelen maar je krijgt er weer € voor ( niet zo veel )die wer nog zijn voor de volgende plannen.
    Geniet nog even samen en voor van de week werk ze maar vooral WELKOM.
    Lieve groet Marianne.

• 17 Februari 2008 - 16:15

Ad Verhoeven:

Welkom thuis John en Jeanette. Jammer voor jullie dat het er op zit, maar zover ik het gevolgd heb is het een fantastische reis geweest waar je met genoegen op kunt terugkijken. En inderdaad, maar weer sparen voor de volgende. Fijn om een leuk doel te hebben waarvoor je geld aan de kant legt.
    John, ik zie je van de week wel weer verschijnen in Eersel.
    Tot dan dan.

groeten
    Ad Verhoeven

• 18 Februari 2008 - 06:59

Mechelien:

Welkom weer in dit oerdegelijke , koude Nederland. Een land waar weer gewerkt moet worden. Ik zie je binnenkort wel weer al de werkvloer. Jeannette nog gefeliciteerd.

groetjes Mechelien

• 18 Februari 2008 - 10:09

Ad & Dorien:

Hoi Jeanette en John,

Welkom thuis, een geweldige reis waar jullie op terug kunnen kijken.
    Er zal nog veel over gesproken worden.
    John tot volgende week.

gr

Ad & Dorien

• 18 Februari 2008 - 19:56

Jur En Karin:

Hoi Lieverds,

Wat zien jullie er gek uit, hahaha, met die dikke mutsen en jassen. Wat een reis, he. 25 uur vliegen, poehpoeh!! Jullie zullen wel gaar zijn geweest, maar dat was natuurlijk over toen je iedereen weer zag.

John, nog gefeliciteerd met je vrouwtje! En Jeannette, jou hebben we een e-kaart gestuurd. Hoop dat je hem hebt ontvangen. In ieder geval proficiat en nog heeeeeel veeeeeel jaren, meissie!!
    (dikke knuf)

We zullen jullie nog maar even met rust laten. Eerst de kinderen, ouders, broers en zussen. Maar daarna gaan we toch echt afspreken, hoor. We willen jullie stralende koppies ook wel weer even in het echt zien en natuurlijk een toelichting op de geweldige verslaglegging van jullie wereldreis krijgen.

We hopen dat je verjaardag een waar feest is geweest en de eerste werkdag ook niet is tegengevallen. Tot heel gauw, hopen we.

Liefs,
    Jur en Ka

• 19 Februari 2008 - 10:45

Marius En Laura:

Welkom thuis, we hebben erg genoten van jullie verhalen en foto"s.
    Jeannette nog proficiat.
    We zien jullie graag een keer in Someren, we bellen een keer om iets af te spreken, maar we hebben eerst nog een verbouwing voor de boeg.

groetjes marius en Laura.

• 12 Maart 2008 - 16:01

Ineke:

Leuk joh ,om zo nu en dan alles nog eens te lezen.
    Groetjes

• 20 Augustus 2010 - 07:35

Marianne Akkermans:

Hallo beide

Wat geweldig een reis naar China het is een erg mooi land, geldige natuur met natuurlijk veel rijstvelden.De muur niet vergeten hoor.De bevolking lokt je vaak bedrijfjes in om te kijken en dan hopen ze maar dat je iets koopt. Maar jullie zijn echte wereld reizigers en hebben dat snel door dus dat komt goed.
    Het eten is echt heerlijk, probeer ook eens de maden en sprinkhanen, is goed te doen.
    Ik blijf jullie volgen op de site vanuit Portugal ga 8 sept. weer.
    HEEL veel reisplezier.
    lieve groet Marianne