Bijna! - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: J&J

Blijf op de hoogte en volg john en jeannette

25 Oktober 2015 | België, Poppel

Na onze laatste reis naar Australië in 2011 waren er geen concrete plannen om nog een keer terug te gaan. Werk, financiën en kleinkinderen zijn zaken waar je keuzes in moet maken maar op de vakantiebeurs 2015 werd er toch voorzichtig gedacht om nog een keer terug te gaan. Deze keer gaan we de kust en binnenlanden in het Oosten van Australië bezoeken. We starten 9 november en blijven eerst een aantal nachten in Hongkong, omdat het een perfecte onderbreking is van de vliegreis en omdat we het een leuke stad vinden waar volgens ons nog heel veel te beleven valt.
Boeken en sites gelezen en geraadpleegd maar de ervaring leert ons dat de reis pas vorm krijgt nadat we in Cairns geland zijn en in onze camper stappen. We hebben er heel veel zin in en na een behoorlijk heftig eind 2014 is de zon en niets moeten een prettig vooruitzicht. Natuurlijk missen we Sinterklaas en Kerst met onze kleinkinderen en kinderen en ook zijn er twee ukkies jarig. We gaan ze vanuit Australië zeker feliciteren.
We vinden het leuk wanneer jullie onze reis volgen. We wensen iedereen veel leesplezier en wij gaan heerlijk van elkaar genieten. veel liefs van John en Jeannette

• 25 Oktober 2015 - 10:38

Nel:

wat zullen we weer genieten van jullie verhalen.
    goeie reis

• 06 November 2015 - 09:38

Ineke Mosselman :

Hele goede vlucht maandag en natuurlijk heel veel plezier

• 09 November 2015 - 18:49

Toon Van De Griend:

Hoi John en Jeanette,

Een fijne reis en geniet er van.

• 12 November 2015 - 22:30

Henry Van Dongen:

Hallo samen,
    Veel plezier in HongKong en een goede reisvoortzetting ri. Cairns!