Naar de Filippijnen - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu Naar de Filippijnen - Reisverslag uit Poppel, België van john en jeannette den Dekker - WaarBenJij.nu

Naar de Filippijnen

Door: john en jeannette

Blijf op de hoogte en volg john en jeannette

10 April 2014 | België, Poppel

We zijn er klaar voor. John nog een paar daagjes werken, de rugzakken liggen klaar. De tickets en het eerste hotel in Manila geboekt.
We vliegen as maandag om 15:35 via Dubai naar Manila. We zijn heel benieuwd en hebben er reuze zin in. We zullen niet alle 7000 eilanden kunnen bezoeken maar gaan daar onze reis uitstippelen en horen waar het mooi of nog mooier is. Allemaal groetjes en tot 9 mei dan zijn we weer terug.
liefs john en jeannette

• 11 April 2014 - 07:04

Miriam:

Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers :-) Nee lieverds, geniet ervan, het is jullie gegund. Dat jullie maar veel mooie dingen mogen zien en lekkere dingen mogen eten!
    xx

• 11 April 2014 - 10:49

Marianne S.:

Geniet ze xxxx

• 11 April 2014 - 16:37

Maaike:

Heeeel veeeel plezier en ik ben benieuwd !!

• 11 April 2014 - 17:24

Aartennel:

hele goeie vlucht.
    geniet in dat grote vliegtuig,misschien zit je wel naast een sjeik!!
    john,probeer maar een maredsous te bestellen.
    veel plezier

• 11 April 2014 - 17:52

Henriette:

Ha luitjes,dus dat wordt een maandje heel veel zon ,buiten zijn en wandelen ,veel mooie dingen zien en heel lekker eten.
    Dat is niet slecht,geniet ervan samen en kom heelhuids terug!Lieve groetjers uit Weert.

• 12 April 2014 - 09:04

Ineke Mosselman:

Hele fijne weken xxxx

• 15 April 2014 - 19:42

Nanny:

Ja jullie zijn nu wel geland op het vliegveld hoop ik. Andere cultuur en vele verrassingen denk ik. Geniet er van en ik blijf benieuwd wat jullie allemaal tegen komen.
    Voor beiden een hele dikke knuffel.

• 15 April 2014 - 20:53

Maaike:

Hi lievies,

Jullie zijn er nu en zijn heerlijjk aan het slapen...hoop ik! Genietze daar! Wij denken aan jullie!

xxx Maaike, Martijn en Julia